Observera att köp måste vara över 500 kr och att en administrativ avgift på 99 kr läggs till på alla EAN-beställningar.

Här på Homedec.dk är det möjligt att betala via EAN-nummer, varigenom publika företag kan få en elektronisk faktura för sin beställning. Observera att beställningen måste göras via webbutiken, där du väljer "EAN-FAKTURA" som betalningsmetod.

Då måste du kontakta oss via kundeservice@homedec.dk och ange ditt EAN-nummer.

Övriga villkor

  • Det tar upp till 5 dagar att behandla din beställning.
  • EAN-beställning är endast möjlig vid köp över 500 kronor.
  • En administrationsavgift på 99 kr kommer att läggas till på fakturan.
  • Vi erbjuder inte returer på specialtillverkade produkter (Designa dina egna affischer och väggklistermärken)
  • Vi erbjuder inte returer vid köp av stora mängder av samma vara.
  • En fraktavgift kan tillkomma beroende på önskad leveransmetod.
  • Observera att en påminnelseavgift på 100 DKK debiteras om fakturan inte betalas i tid.
  • Här gäller de vanliga reglerna för betalning av EAN-fakturor.

Om du har några frågor om din beställning, eller om du bara vill prata med en medarbetare, kan du kontakta oss på kundeservice@homedec.dk eller via telefon: 81 20 00 58